Feedback geven en ontvangen

Doelgroep

Zowel leidinggevenden als medewerkers zijn gebaat bij het volgen van deze training.

Doelstelling

Inzicht verschaffen in het belang en de kracht van goede feedback

Het vergemakkelijken van het geven en ontvangen van feedback via een eenvoudig stappenplan

Mensen zich comfortabel laten voelen bij het geven en ontvangen van feedback

Verbinding met mensen creëren

Inhoud

Probleemstelling:

Wat houdt je tegen om feedback te geven?

Waarom is het zo moeilijk?

Communicatie:

Hoe efficiënt communiceren?

Niveaus in communicatie en onderdelen van communicatie

Actief luisteren

Feiten en interpretaties

Feedback:

Positieve feedback en corrigerende feedback

Bijsturen in 4 stappen

Ontvangen van feedback in 5 stappen

Omgaan met weerstand (‘We hebben het hier altijd zo gedaan’ cultuur)

Oefeningen

Praktisch

Locatie: NOA Trainings, Turnhout of in uw bedrijf

Lestijden: 08u30 - 12u30 of in je bedrijf volgens afspraak

Trainers: Ingrid Nys - Carmen Dewilde

Wil je een gedetailleerde offerte? Of wil je hulp om maximaal te profiteren van subsidies?

Je kan met ons beroep doen op de KMO portefeuille en eventueel het sectorfonds.
Neem contact op met ons via +32 (0)14 390 113, of via onderstaand formulier.

reviews

Tevreden klanten aan het woord

Google totaalwaardering 4.3 uit 5, op basis van 40+ waarderingen.

Inschrijven nieuwsbrief

Zo word je altijd als eerste op de hoogte gebracht van ons laatste nieuws, updates, jobs, tips & promoties.
​​​​​​​Stay UP-TO-DATE!

blog

In de kijker

Contacteer ons

Hoe kunnen wij je helpen?

Vragen over onze opleidingen, aanpak of andere zaken?
Stuur ons snel een bericht.